Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Τρελός παπάς σε βάφτισε?


Καλησπέρα σε όλους! Σε ποιους όλους δηλαδή? Οι περισσότεροι θα είστε σε κάποια παραλία και θα λιάζεστε αυτή τη στιγμή.
Anyway, το post του Ίνδικτου για τους Suburban Kids with Biblical Names μου έδωσε την ιδέα να κάνω ένα δικό μου post με περίεργα ονόματα συγκροτημάτων. Με το που έκατσα να συγκεντρώσω - λέμε τώρα - το μυαλό μου και να θυμηθώ περίεργα ονόματα, συνειδητοποίησα ότι ΔΕΝ παίζει να χωρέσουν όλοι αυτοί οι κουζουλοί σε ένα post. Άρα δεν υπάρχει νόημα στη λίστα που σκεφτόμουν να κάνω. Κατέληξα όμως σε μια 15άδα (+1) ονομάτων, που ήταν και τα πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό.
Έχουμε και λέμε λεπόν...

15) The boy least likely to...: Πολύ έξυπνο. Κολλήστε δίπλα του ένα οποιοδήποτε τραγούδι που ξεκινάει με ρήμα και φτιάχνετε ολόκληρη ιστορία. Ο τυπάς έχει γράψει ωραίες μουσικές.


14) And You Will Know Us By The Trail of Dead: Το Art Rock στην καλύτερή του. Το όνομα λέγεται ότι το "έκλεψαν" από ένα χαρακτικό των Μάγια...


13) You Say Party! We Say Die! : Καλά ντε! Πως κάνεις έτσι? ένα παρτάκι είπαμε να κάνουμε κι εμείς. Αμάν πια.... Ακόμα μια παρέα από τον Καναδά.

12) When People Were Shorter And Lived Near The Water: Μας έρχονται από τη Νέα Υόρκη και είναι γνωστοί για τα covers που κάνουν σε γνωστά τραγούδια άλλων.

11)
Clap Your Hands Say Yeah: ο περσινός τους δίσκος ήταν ένας από τους καλύτερους και αγαπήθηκε δεόντως από το muz!cOn. Χτυπάμε τα χέρια, λέμε ΝΑΙ και περιμένουμε πως και πως το επόμενο άλμπουμ.

10) Me First And The Gimme Gimmes: από τα καλύτερα ονόματα ever όμως! Η μουσική τους δε λέει τίποτα, κλασσικά αμερικανάκια.

9) Suburban Kids with Biblical Names: ε, δε θα μπορούσα να αφήσω έξω την πηγή της εμπνευσής μου! Χαρούμενη pop, ενδιαφέρον άκουσμα.

8) Get Cape. Wear Cape. Fly: ο Superman μου εκμυστηρεύτηκε ότι είναι η αγαπημένη του μπάντα. Όμως πάντα θεωρούσα λιγουλάκι φλώρο τον Superman...


7) Gaye Bykers On Acid: και να φανταστείς ότι παίζουν ψιλο-punk.

6) !!!: Από τη στιγμή που έβγαλαν το 'myth takes', ο κόσμος όλος ρωτούσε να μάθει πως σκατά λέγονται οι !!! (!). Δεν ξέρω πως θα τους φάνηκε το Chk Chk Chk. Τσκ τσκ.....


5) We've Got A Fuzzbox and We're Going To Use It: θα μπορούσε να είναι τεράστια απειλή αν έβγαινε από τα δικά μου χείλη και τα χέρια μου κρατούσαν την κιθάρα. In your face 80's!

4)
Frankenstein Drag Queens From Planet 13: Πάλι καλά που αναφέρει πως είναι από τον πλανήτη 13, αλλιώς δεν θα υπήρχε και τίποτα περίεργο. Θα μπορούσαν να είναι από τον Βαρδάρη ή πίσω από τα δικαστήρια...

3)
The Eighties Matchbox B-Line Disaster: Παραθέτω την περιγραφή του wikipedia: " The TEMBLD are a psychosis rock band from Brighton formed in 1999. The band's sound is dark and blues-influenced with wild crooning vocals, deep bass lines and tom-heavy tribal drumming." Καλό, ε???

2) The Samuel Jackson Five: Κάθε φορά - μα κάθε φορά - που διαβάζω αυτό το όνομα γελάω.Από τα πιο έξυπνα και ευρηματικά που έχουν βγει ποτέ. Έχουν γράψει πολύ ωραία πράματα όμως....

1) The Rock & Roll Dubble Bubble Trading Card Company Of Philadelphia: Φαντάζεστε το κοινό να προσπαθεί να τραγουδήσει ρυθμικά το όνομά τους, ώστε να βγουν σε encore?? Ωρε γέλια....

+bonus) The The: με διαφορά ο καλύτερος τίτλος συγκροτήματος. Λιτός, απέριττος, μινιμάλ και τόσο καλός που τον γράφουν και δύο φορές!!


Υπήρχαν και άλλοι υποψήφιοι, όπως οι The Mutated Daisies I Once Found in My Garden, Vampire State Building, Jesus Chrysler Supercar, Jehovah’s Witness Protection Program, Natalie Portman's Shaved Head και πολλοί άλλοι, για τους οποίους όμως δε βρήκα ωραία ή καθόλου βίντεος.

Αυτά από μένα, περιμένω από εσάς να προσθέσετε τα δικά σας τρελά ονόματα!!

5 σχόλια:

River Phoenix είπε...

Και οι Does it Offend You, Yeah? είναι αρκετά γελίο πιστεύω...βέβαια η λίστα είναι ατέλοιωτη...εγώ πάντως σαν κορυφή έχω casiotone for the painfully alone γιατί είναι αρκετά παράξενο αλλά καθόλου γελίο και απλά είμαι φανατικός του..

ΠανωςΚ είπε...

Οι έλληνες χαβαλοπανξ Νεκροί Μπακογιάννηδες είναι μπάη φαρ ό,τι πιο γελοίο έχω ακούσει σε όνομα.

Από ξένα: Meanwhile back in communist Russia (θεοί), οι thee silver mt. zion tra-la-la band (ακόμη πιο θεοί), οι Carter the Unstoppable sex machine (μπλιαχ), οι Ned's atomic dustbin (με τα δύο μπάσα) κι ένα φαινομενικά όχι τόσο αστείο αλλά που εμένα με φαίνεται γελοιοδέστατο: Les Rita Mitsukos (μου θυμίζει σαγιονάρες).

kostasK είπε...

Οι χαβαλοπανξ Νεκροί Μπακογιάννηδες δε με ενθουσίασαν (μου φέρνει πολύ σε κλέψιμο από dead kennedys),όμως οι thee silver mt. zion tra-la-la band απλά τα σπάνε!!

Και ναι, οι τελευταίοι είναι σίγουρα σαγιονάρες!

indictos είπε...

SUPER POST!!!

Μπράβο Κωστή :-)

kostasK είπε...

Ευχαριστώ πλύ πλύ Ίντι!!
Θα ήθελα να το κάνω πολύ καλύτερο, να το ψάξω πολύ περισσότερο δηλαδή, αλλά δεν βρήκα ακόμη εκδότη για τους τόμους που θα έβγαιναν!