Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

zero tunes vol. 6 - For a funky driving!

Καλημέρα σε όλους!

Ελέω διακοπών και πρωτομαγιών και ανάμεσα σε κατσικάκια και κοκορέτσια, χάσαμε μια εβδομάδα με zero tunes που κάποτε έπρεπε να αναπληρωθεί. Ήγγικεν η ώρα!

Αυτή τη στιγμή - και ασταμάτητα από χθες - βρέχει. Επειδή όμως γουστάρω να είμαι αντιδραστικός, ή απλά θέλω να ξορκίσω τον καιρό, ή απλά μου έβαλε ιδέες η UrbanTulip, ή απλά αυτό είχα ετοιμάσει και βαριόμουν να αλλάζω....(..ανάσες..), αποφάσισα να κάνω μια τελείως καλοκαιρινή συλλογή για το αμάξι. Η διάθεση είναι ψιλο-oldies, ψιλο-soul, ψιλο-groovy, ψιλο-jazzy, χοντρο-funky (κι αν βγάλατε νόημα, γράψτε μου).
Όπως και να χει πάντως ("anyway", όπως λέμε και στο εξωτικό Ντεπό, όπως θα έλεγε και ο φίλτατος Ίνδικτος) μπείτε στο του-του σας, φορέστε το χαρμάνι το γυαλικό, κατεβάστε τέρμα τα παράθυρα (ή βγάλτε την οροφή - παλιοκάγκουρες!), φορέστε τη ζώνη(μην ξεχνιόμαστε,έτσι?) και ανεβάστε λίγο το volume με τα σημερινά zero tunes. Αααα, κι αν βρέχει ακόμα, μη μασάτε! if it rains,we'll just get wet!
Σας ζάλισα, ε? Καλά τότες....ιδού:


Υ.Γ. Γράψτε και κανα σχόλιο να μαθαίνω τη γνώμη σας. Σας άρεσε, δε σας άρεσε? Να βγάλω κάτι ή να βάλω κάτι? Είμαι πανέμορφος ή απλά κούκλος? Τέτοια πράματα....

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι κούκλος ρε..
πανέμορφος είσαι
:)

kostasK είπε...

Αααα,γνωρίζεις δηλαδή ποιος είμαι! :)))

lsim είπε...

Μου άρεσε πολύ η συλλογή σου. Δεν έχω κατεβάσει τα προηγούμενα "Zero tunes" για να συγκρίνω αλλά μου φαίνεται ότι θα το κάνω σύντομα.

kostasK είπε...

Ευχαριστώ Isim.
Προσπαθώ να ανεβάζω θεματικές συλλογές κάθε φορά, γι'αυτό θα παρατηρήσεις ότι το ύφος και το περιεχόμενο είναι διαφορετικά σε κάθε zero tunes. Ελπίζω να σ'αρέσουν και τα υπόλοιπα.
Δέχομαι και παραγγελιές πάντως όσον αφορά τις μουσικές σκηνές/περιόδους που θέλεις να καλυφθεί.

Ανώνυμος είπε...

Ημουν σιγουρος οτι θα εχεις βαλει το "play that funky music"...