Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Zero tunes Vol. 11 - After hours playlist


Δε με πιάνει κανένας τώρα. Ούτε καν ο ύπνος και ας έχω να ξυπνήσω προυνό-προυνό και ας με περιμένει πολύ δουλειά αύριο. Δεν έχω παράπονο όμως, μου κάνει καλή παρέα ο πιο φημισμένος 12χρονος αγριόγαλος. Αν και την καλύτερη παρέα κάτι τέτοιες ώρες (εεε...βασικά όλες τις ώρες) την κάνει η καλή μας φίλη, η μουσική. Επ΄ ευκαιρία του ξενυχτιού μου λοιπόν, σαν zero tunes vol. 11 ανεβάζω αυτά που παίζει το playlist του Winamp μου αυτή τη στιγμή. Και για του λόγου το αληθές....



download link


Υ.Γ. Πόσο τις λατρεύω κάτι τέτοιες ώρες δε λέγεται....

7 σχόλια:

indictos είπε...

Το ακούω ήδη

ΤΗΑΝΧ

kostasK είπε...

:))

Ανώνυμος είπε...

τον έναν κάντους 2
και πριν σου κανουν τα δύο, τρία
σου χαμογελώ και σου λέω ένα πράμα..

ρε πως συμπαθείς το winamp

kostasK είπε...

Dim μακάρι να είχα ένα τέτοιο ΣΕ λέω:

http://img207.imageshack.us/img207/1276/winampviawwwdockeracomhs7.jpg

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα
έλεος
τρελή Photoshopια

Ανώνυμος είπε...

θα ηταν καλυτερο να τα ακουγαμε σε κανα αμαξι οχι στο δωματιο

kostasK είπε...

kapetank,εμένα η λιμουζίνα μου είναι από τις παλιές (Rolls Royce) και δεν παίζει CD... :-D
Ας όψεται η οικονομική κρίση!