Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

#13 by kostask: The Boy - American Unicorn


Σε όλες τις blogovision μέχρι στιγμής, και αν δε με απατά η μνήμη μου, to American Unicorn του Boy είναι μόλις η 2η φορά που ψηφίζω ελληνικό άλμπουμ (το 1ο ήταν το He&She... από τον 2L8). Ίσως είναι ένα κόμπλεξ μου, αλλά το να μπει ένα ελληνικό άλμπουμ στη λίστα μου θα πρέπει να είναι ειλικρινά πολύ καλό. Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης είναι γενικά μια περίεργη μορφή της εγχώριας σκηνής και σίγουρα μοναδικός σ'αυτό που κάνει. Συγκριτικά με τις προηγούμενες δουλειές του, το Unicorn είναι η πρώτη που με πήρε από τα μούτρα από την αρχή. Σε όλες τις προηγούμενες, απλά κάτι δε μου καθόταν καλά με το σύνολο, ενώ θα έβρισκες μερικές φανταστικές στιγμές μέσα τους. Δε θα αναπαράγω αυτό που διαβάζω συχνά, ότι είναι και καλά ο πιο "εύκολος" δίσκος του. Αλλά ούτως ή άλλος, ρηχός είμαι και του λόγου μου, τι να καταλάβω? Προσωπικά, το Unicorn αποτελεί την καλύτερη στιγμή ενός απίστευτα παραγωγικού καλλιτέχνη. Και τα εγγλέζικα (sic) του πάνε περισσότερο. 
So far:
13. The Boy - American Unicorn
14. Chelsea Light Moving - Chelsea Light Moving
15. Russian Circles - Memorial
16. Rose Windows - The Sun Dogs
17. Mikal Cronin - MCII
18. Buke and Gase - General Dome
19. Iceage - You're Nothing
20. Arcade Fire - Reflektor

Δεν υπάρχουν σχόλια: