Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Bon Iver - For Emma, Forever Ago


Κάθε ένα ή δύο χρόνια (ίσως και αραιότερα) βγαίνει ένα άλμπουμ που νιώθω ότι το έχω γράψει εγώ. Είναι αυτά τα άλμπουμς που λένε τα πράγματα που δεν μπορώ να πω εγώ για μένα. Τυχαίνει να το ακούσω ακριβώς τη στιγμή που πρέπει. Αυτό είναι κι ένα μέρος της μαγείας της μουσικής που με σπρώχνει να ακούω συνέχεια όλο και περισσότερα καινούρια συγκροτήματα, καλλιτέχνες, δίσκους.
Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι και ο δίσκος των Bon Iver. Αν και το σωστότερο θα ήταν του Bon Iver, καθώς το "For Emma, Forever Ago" είναι εξολοκλήρου αποτέλεσμα τριών μηνών αποκλεισμού του Justin Vernon σε μια καλύβα στο Wisconsin, όπου δεν πήγε για να ηχογραφήσει, αλλά απλά για να ξεφύγει από τον πόνο του πρόσφατου χωρισμού του. Κατά τη διάρκεια του μοναχισμού του έπιασε την κιθάρα του και έγραψε τα τραγούδια του "For Emma, Forever Ago", χωρίς να είχε ποτέ σκοπό να τα κυκλοφορήσει, μέχρι που τον πίεσαν οι φίλοι του.
Ωραία ιστορία, η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να είναι ένα ωραιότατο ψέμμα για σκοπούς promotion. Αυτό θα μπορούσε δηλαδή να σκεφτεί όποιος δεν άκουγε το άλμπουμ, το οποίο ξεχειλίζει από συναίσθημα και -διόλου επιτηδευμένη- μελαγχολία. Ο δίσκος είναι τόσο προσωπικός, όσο ελάχιστοι.
Δεν έχω να πω πολλά, καθώς δε θα είμαι και τόσο υποκειμενικός. Για μένα είναι ο δίσκος της χρονιάς και δύσκολα θα αλλάξει αυτό.

flume




skinny love


5 σχόλια:

River Phoenix είπε...

Ο Iver προκάλεσε αρκετό ντόρο με το ντεμπούτο του αλλα σίγουρα το αξίζει...τώρα για την promotional ιστορία του δίσκου, μου θυμίζει το into the wild αλλά με αίσιο τέλος!

UrbanTulip είπε...

ο ήχος είναι πολύ αγνός. η κιθάρα σαν βα βγαίνει από το μέσα του :)

kostasK είπε...

River, το πιστεύεις ότι ακόμα δεν το έχω δει?? Προβλέπεται όμως...

Τουλίπα μου, αυτό ακριβώς!

Ανώνυμος είπε...

Δε θα πω κατι για το δισκο αλλα για το καινουριο σου banner...αν καταλαβα καλα,μας μουτζωνεις;;;

kostasK είπε...

Όχι. Είναι το χέρι της απελπισίας των φυλακισμένων αυτού του βλογ, που σας προειδοποιεί για το τι θα δουν τα καημένα τα ματάκια σας. :)))

Έχω αποφασίσει πάντως να αλλάζω τις φωτό στο banner κάθε λίγες μέρες.

Έχω και καινούριο εμ-πι-τρια player! Μεγάλα πράματα στο muz!cOn...