Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008

Το "head museum" κάνει tour στην Ελλάδα!

Βλέπετε futurama?Εγώ είμαι λάτρης της παρέας των δημιουργών του Simsons και το θεωρώ από τις καλύτερες κωμικές σειρές ever.Όσοι δεν έχετε δει, το συστήνω ανεπιφύλακτα,έχει τρελό γέλιο.Είναι διάφορα αυτοτελή επεισόδια που διδραματίζονται στο μακρινό μέλλον.
Όσοι έχετε δει κάποια επεισόδια από το futurama, θα έχετε προσέξει τον πολύ έξυπνο τρόπο να παρουσιάζουν διάσημα πρόσωπα του δικού μας παρόντος (πολιτικά,tv-περσόνες,μουσικά) στο δικό τους μέλλον.Παίρνουν λοιπόν μόνο τα κεφάλια των διασημοτήτων και τα τοποθετούν μέσα σε γυάλες με νερό, οι οποίες υποτίθεται ότι τα διατηρούν αναλοίωτα στο χρόνο.Τα κεφάλια μπορούν να μιλάνε κανονικά, ενώ τα περισσότερα είναι εκθέματα του 'head museum'.
Τί σχέση έχει όμως θα μου πείτε με το muz!cOn?
Τα μάθατε φαντάζομαι τα νέα:οι KISS έρχονται τον Μάιο,οι Def Leppard τον Ιούλιο μαζί με τους Whitesnake, οι Blue Oyster Cult παίζουν τον Ιούνιο,ενώ οι Iron Maiden θα εμφανιστούν τον Αύγουστο.Δεν θα μπορούσα παρά να τους συγκρίνω με τα κεφάλια από το futurama.Και εγώ που σκέφτηκα ότι δεν υπάρχουν χειρότερα, όταν είδα τη didimusic να φέρνει 2 συνεχόμενες χρονιές τους Twisted Sister!
Το make-up και τα τακούνια 30 πόντων έκαναν θραύση - δε λέω - τη δεκαετία του 60 και 70.Αλλά πλέον η γραφική εικόνα ενός εξηντάρη πίτα μακιγιαρισμένο (για να κρύβει τις ρυτίδες?) και sci-fi εμφάνιση εν έτει 2008 μόνο γέλωτα μου προκάλεσε στην αρχή.Και λέω στην αρχή γιατί μετά (ξανα)συνειδητοποίησα την νοοτροπία του μουσικου κοινού (ποιου είπες?) στην Ελλάδα.
Δεν φταίνε καθόλου οι διοργανωτές.Παντού στον κόσμο, οι διοργανωτές φέρνουν μπάντες και καλλιτέχνες,όχι για την ψυχή της μάνας τους,αλλά για να έχουν έσοδα φυσικά(και καλά κάνουν).Χαζοί είναι να φέρουν συγκροτήματα του σήμερα με τρελά λεφτά,μόνο και μόνο για να μαζέψουν 4.000-5.000 στην καλύτερη περίπτωση (και 600-700 άτομα κατά μέσο όρο)?
Έχει σταματήσει να παράγεται νέο συναυλιακό κοινό στην Ελλάδα και έτσι οι διοργανωτές ποντάρουν στους 30άρηδες και 40άρηδες, που πάνε βέβαια οι άνθρωποι για να δουν (30 χρόνια μετά) τα συγκροτήματα με τα οποία μεγαλώσανε.Εσάς σας αρέσει αυτή η εικόνα?
Δεν είμαι μίζερος,ούτε εκμηδενίζω τα πάντα.Κατά περίσταση, γίνονται μερικά πολύ ωραία live στην χώρα μας,αλλά μέχρι εκεί, μετά χάνονται στη ζούγκλα των συνταξιούχων.
Την ίδια ώρα που το γράφω αυτό,βλέπω και το line-up του T In The Park festival που μόλις ανακοινώθηκε, και με πιάνουν τάσεις φυγής και απογοήτευσης.Μέσα σε μια μόλις ώρα από την στιγμή που άρχισε η πωληση των εισιτηρίων,το festival έγινε sold-out!!
Ελπίζω τουλάχιστον να πάμε καλά στο Euro τον Ιούνιο και να χαρούμε λίγο το καλοκαίρι,γιατί από live....

4 σχόλια:

pakou είπε...

pou einai to podcast pou etakses oeo?

kostas είπε...

ee,perimene kai ligo,to kalo prama argei na ginei....

Hookos είπε...

Den mporoume na sygkrinoume kai na exoume apaitiseis apo to elliniko koino.Eimaste mikri xora me idiaitera anaptygmeni egxoria koultoura opote einai logiko na min yparxei megali epithymia gia ksena akousmata..
Sto kato kato den einai ligo to kostos ton eisitirion!!Ayto to ksexnas?

kostas είπε...

quote:"...δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις από το ελληνικό κοινό."

Δείτε που φτάσαμε!αντί να έχει απαιτήσεις το ελληνικό κοινό από τους διοργανωτές και τα συγκροτήματα,έχουν όλοι οι άλλοι από το κοινό!Αυτή κι αν είναι διεθνής πρωτοτυπία: να παρακαλάμε τον κόσμο να πάει σε συναυλίες!

quote: "...είμαστε μικρή χώρα με ιδιαίτερα αναπτυγμένη εγχώρια κουλτουρα..."

Πες μου κι άλλα,πολύ θα ήθελα να μάθω περισσότερα πράγματα για τη χώρα σου.Εγώ πάντως ζω στην Ελλάδα.

quote:"...είναι λογικό να μην υπάρχει μεγάλη επιθυμία για ξένα ακούσματα."

Αν λες ότι αυτό είναι λογικό,τότε συγνώμη κιόλας,αλλά η δικιά σου λογική είναι πολύ μακρυά από τη δική μου.Θα σου δώσω ένα παράδειγμα: έστω ότι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με τα λεφτά που βγάζουμε.ΟΚ?Βρες μου έναν από εμάς που θα του έδιναν περισσότερα λεφτά και θα έλεγε "όχι ευχαριστώ,αλλά δεν έχω μεγάλη επιθυμία για ξένα χρήματα,μου φτάνουν αυτά που έχω". Έτσι τουλάχιστον αντιλαμβάνομαι εγώ τη μουσική.Γιατί αν είμασταν ευχαριστημένοι με αυτά που έχουμε,τότε ποιος ο λόγος να αγοράζουμε,να ακούμε και φυσικά να παράγουμε νέα μουσική?

quote:"...δεν είναι και λίγο το κόστος των εισιτηρίων..."

Εδώ δε θα διαφωνήσω και πολύ μαζί σου.Για κάποια περίοδο οι διοργανωτές είχαν ανεβάσει υπέρ του δέοντος τις τιμές,αλλά μπορώ να πω ότι πλέον αυτό έχει αρχίσει να φθίνει.Είτε λόγω της χαμηλής προσέλευσης,είτε λόγω του κραξίματος, είτε - και κυρίως γι'αυτό - λόγω του ανταγωνισμού.
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι για να έρθουν 5 νταλίκες εξοπλισμός στη χώρα μας,κοστίζει πολύ πειρσσότερο από το να πάνε οι νταλίκες από την Γερμανία στην Ολλανδία π.χ..
Επίσης,δεν μπορούμε να συγκρινόμαστε με υποδεέστερες οικονομικά χώρες (όπως η Βουλγαρία,ή η Σερβία) γιατί αν ένα στάδιο ενοικιάζεται εκεί έναντι 2000 ευρώ,στην Ελλάδα το ίδιο στάδιο ενοικιάζεται 20000 ευρώ.Φυσικά αυτές οι διαφορές επεκτείνονται και στο σύνολο του κόστους.Έτσι,οι τιμές των εισιτηρίων παρασύρονται (και) από το κόστος.
Στο κάτω-κάτω όμως,αν ένας θέλει να δει τον αγαπημένο του καλλιτέχνη, τί να πληρώσει 30,τί να πληρώσει 40 ευρώ.Τίποτα δεν θα τον σταματήσει αν θελήσει να πάει.Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.